Vitajte !!!

Vitajte na mojom blogu !
Tento blog som vytvoril len tak z nudy, ale to neznamená, že sa nudím...Pretože ja nudu nemám rád a nikdy jej nepodľahnem.
Dúfam, že sa vám tu bude páčiť a mohli by ste mi nechať aj nejaký ten komentárik...

Cmuuuk

Veci, bez ktorých by som asi nedokázal žiť :

  • Mooji kamoosi a kamoosky :))
  • Moja supeeer MP4-ka...bez hudby ani na krok
  • Moooj telefoon SE K600i :-)
  • Mooj notebook MSI
  • aa momentaaalne aj posiloovna
  • a v neposlednom rade aj JEDLOOOO... taky langos nikdy neodmietnem z PE..(ze Andrej ? :D )
  • ...

streda 23. apríla 2008

Dotazniiik

1) Tvoje meno? Maartiin :-)
2) Nick? manager666/neo6666/manager666666 :D
3) Najlepší šport? posilovanieee ! ! !
4) Najlepší predmet? Noo...asi volnaa hodina vo stvrtok momentaalne :D
5) Najhorší predmet? DEJEPIS !
7) Znamenie? Ryby
8) Najlepšia farba? modrá, zelená(hlavne zelene oci...ktore su neodolatelne)
9) Najlepšie zviera? havoo, ale ani bocian nie je zly :))
10) Kamarátstvo alebo láska? obidve, ale teraz by som chcel najviac laasku :))
11) Zlý pes nebo čierna mačka? to co je za otazku ? asi zly pes :(
12) Biela nebo čierna farba? biela...
13) Fialová nebo ružová farba? fialová...
14) Šťastné číslo? 6...je ich ale viac :)
15) Šťastný deň? nie den,ale cely vikend :))
16) Prvá láska? ano uz bola :))
17) Prvá päťka v škole? asi v piatom rocniiku :D
18) Šťastie alebo zdravie? jednoznacne obidve
19) Najlepšia sladkosť? 3bit inversso♥
20) Najlepšia pesnička? tych mam viac...ale napr. Crossfade-Never coming home
21) Najhoršia pesnička? taku ani nemam...ale nemam rad stare hitovky :))
22) Kto má pokračovať? Hocikto...mne je jedno..budem rad:D

Žiadne komentáre: