Vitajte !!!

Vitajte na mojom blogu !
Tento blog som vytvoril len tak z nudy, ale to neznamená, že sa nudím...Pretože ja nudu nemám rád a nikdy jej nepodľahnem.
Dúfam, že sa vám tu bude páčiť a mohli by ste mi nechať aj nejaký ten komentárik...

Cmuuuk

Veci, bez ktorých by som asi nedokázal žiť :

  • Mooji kamoosi a kamoosky :))
  • Moja supeeer MP4-ka...bez hudby ani na krok
  • Moooj telefoon SE K600i :-)
  • Mooj notebook MSI
  • aa momentaaalne aj posiloovna
  • a v neposlednom rade aj JEDLOOOO... taky langos nikdy neodmietnem z PE..(ze Andrej ? :D )
  • ...

štvrtok 28. februára 2008

Pes...

Maame dost psov...Ale len jeden je taky,ze nas asi nema rad :D, tak naam staale utekaa... Uz sme vsetky mozne cesty kadial by mohol ujst zatarasili,ale aj tak vcera usiel. A to sa mu stalo skoro osudnym. Sedel som za PC a zrazu mi vola kamos,ze nam zasa usiel pes( vdaka ti Andrej,nebolo to prvykrat :D). Vysiel som teda von, ze ho pojdem pohladat. Ale bol hned pred domom,hned za braanou. Tam bezhybne lezal..Keby ste ho videli aky bol vystraseny(takeho som ho este nevidel). Jeden ujko co zastavil sa na aute mi hovoril,ze ho zrazila avia. Dufal som,ze nic nema zlomene,lebo to by bol asi jeho koniec. Zobral som ho teda dovnutra a skontroloval jeho stav. Fyzicky nebol na tom az tak zle ako psychycky. Dnes uz je vonku a pomaly behaa. Prikladam jeho foto,aby ste videli, ktory pes moze prezit prejdenie aviou. :D Mimochodom volaa sa BOB. :-)

Žiadne komentáre: