Vitajte !!!

Vitajte na mojom blogu !
Tento blog som vytvoril len tak z nudy, ale to neznamená, že sa nudím...Pretože ja nudu nemám rád a nikdy jej nepodľahnem.
Dúfam, že sa vám tu bude páčiť a mohli by ste mi nechať aj nejaký ten komentárik...

Cmuuuk

Veci, bez ktorých by som asi nedokázal žiť :

  • Mooji kamoosi a kamoosky :))
  • Moja supeeer MP4-ka...bez hudby ani na krok
  • Moooj telefoon SE K600i :-)
  • Mooj notebook MSI
  • aa momentaaalne aj posiloovna
  • a v neposlednom rade aj JEDLOOOO... taky langos nikdy neodmietnem z PE..(ze Andrej ? :D )
  • ...

piatok 22. februára 2008

Ako rozpoznať dobrého programátora

• dobrý programátor je aj majstrom pravopisu a slohu, nielen programovacích jazykov,
• dobrí programátori sa vedia hlboko venovať aj svojmu hobby, nech je to čokoľvek; s rovnakou vervou sú potom schopní venovať sa aj práci,
• dobrý programátor je spoľahlivý; urobí, čo sľúbil, v dohodnutom čase, čistým a organizovaným spôsobom,
• dobrý programátor má prehľadný kód s plnou dokumentáciou, ktorý je navyše spoľahlivý, výkonný a úplne otestovaný,
• dobrému programátorovi vychladne káva, stratí pojem o čase a od problému vstane, len keď už NAOZAJ musí bežať na WC,
• dobrý programátor vie používať aj spájkovačku alebo má nejakú inú „hardvérovú“ expertízu,
• dobrý programátor si váži jednoduchosť; nájde najjednoduchší spôsob riešenia problému (KISS),
• dobrý programátor má schopnosť rozložiť veľký problém na menšie, manažovateľné celky,
• dobrý programátor priamo na interview dokáže systematicky navrhnúť realistické riešenie problému firmy, o ktorom sa niekto len tak „mimochodom“ zmieni,
• dobrý programátor je hrdý na svoju prácu, je si vedomý kvality, vie, ako ju dosiahnuť, a venuje pozornosť detailom.


Toto je svätá pravda.

=>...Celý článok tu...<=

Žiadne komentáre: