Vitajte !!!

Vitajte na mojom blogu !
Tento blog som vytvoril len tak z nudy, ale to neznamená, že sa nudím...Pretože ja nudu nemám rád a nikdy jej nepodľahnem.
Dúfam, že sa vám tu bude páčiť a mohli by ste mi nechať aj nejaký ten komentárik...

Cmuuuk

Veci, bez ktorých by som asi nedokázal žiť :

  • Mooji kamoosi a kamoosky :))
  • Moja supeeer MP4-ka...bez hudby ani na krok
  • Moooj telefoon SE K600i :-)
  • Mooj notebook MSI
  • aa momentaaalne aj posiloovna
  • a v neposlednom rade aj JEDLOOOO... taky langos nikdy neodmietnem z PE..(ze Andrej ? :D )
  • ...

streda 27. februára 2008

Najdlhsii film aky som zatial videl...

Praaave som dopozeral film s naaazvom "Holka z předmestí"(nemohol som si spomenuuut na naazov,tak som musel ist kuknut na dvd-cko :D ). A musiiiim povedaat,ze po 30minuuutach som raaatal kazdu minuutu do konca :D. Akoze nie je to zlyy film,ale taky dooost nudnyy... Ale som sa premohol,lebo som vedel, ze keby to zastaviim,tak to uz nikdy v zivote nedopozeraam ako kazdy iny film,co som dakedy zacal pozerat a nedopozeral som ho. Kazdy,kto by ho naahodou chcel vidiet, tak ho upozornujem na jednu vec :
Je to totaaalna nuda ! Ale inaac v pohodicke film :D:D:D

Žiadne komentáre: